joi, 24 iunie 2010

DJ Sava& Raluka- I like (the trumpet)

In sfarsit am vazut si eu videoclipul la piesa asta, mai mult din curiozitate,ca am auzit ca l-au filmat la Salina din Turda. Am fost la salina acum vreo 3 luni parca si am ramas impresionata de modernizarile de acolo. Inainte era Salina ca o "groapa" gigantica si cam atat. Acum in schimb, avem lifturi moderne, banci, ceva :-? cum sa-i spun, roata gen London Eye (care nu era pusa in functiune atunci,da' ce mai conteaza?), standuri cu suveniruri (cam goale rafturile si acolo), lacusorul era amenajat cu barcute, ma rog, mai multe. Asa ca atunci cand am vazut videoclipul am fost cam dezamagita. Merge pe acelasi concept ca si toate clipurile care se fac mai nou in Romania: un DJ talentat si niste fete care se dezbraca (normal, in sutien si chiloti) si care apoi danseaza cica (adica dau din fund sau fac sfoara/spagatul). Si daca titlul piesei e "I like(The trumpet)" de ce nu apare nici o trompeta sau de ce nu se prefac fetele alea ca pot canta? :)))
Pe scurt, daca n-as fi vizitat Salina si as fi vazut clipul, nu m-ar fi convins sa ma duc, pentru ca nu au profitat indeajuns de decor...pacat totusi. Puteau sa faca ceva nou, inedit, dar nu prea au avut chef de un exercitiu de thinking outside the box asa ca ne-am ales tot cu un clip cam jalnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu