miercuri, 30 decembrie 2009

Apa pentru elefanti



Am dat peste poza asta si automat m-am gandit la o carte pe care am citit-o cu nu mult timp in urma: Apa pt elefanti. Desi review-urile erau f bune, pe mine una nu m-a impresionat. Adica da,nu pot sa spun ca mi-am pierdut timpul cu cartea asta, da nici nu m-a dat pe spate. Ideea a fost una buna. Pe scurt, personajul principal, Jacob se alatura unui circ,angajat ca veterinar, dupa ce parintii lui mor intr-un accident si abandoneaza scoala (ultimul an,facultatea de Medicina Veterina, Cornell :>). Acolo, normal, se indragosteste de Marlena (o dresoare si cica si romanca), care e casatorita cu seful lui, pe care il detesta din varii motive. Se imprieteneste cu un clown pitic si face o pasiune pentru Rosie, o femela elefant. Pana la sfarsit cartii, dupa cum va asteptati, cei doi raman impreuna si o iau si pe Rosie in "custodia" lor. Cartea are si cateva ilustratii, imagini cu circul Fratilor Ringling de prin anii '20, insa are si cateva greseli de ortografie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu