luni, 28 decembrie 2009

2012

Asa, dupa-amiaza imi vine mie o idee. Sa merg la film. Ma decid pentru 2012. Aveam 2 variante: sa merg de la 16.30 sau 21.20. Ceasu' era 16.04 . Bun,ma grabesc si ajung la cinemacity la 16.20. O coada KILOMETRICA!!! Cum am putut uita? premiera la avatar. Stau la coada si pe cand sa ajung (deja era 16.32) zice aia de la casa sa vina in fata cei cu rezervari la Avatar, care incepea dupa 17,intamplator. Dupa o criza de nervi si dupa ce am ridicat tonu' , in sfarsit imi vine si mie randul. Ajung in sala, FINALLY!
si aici vine partea in care vorbesc si despre film. In ciuda a ceea ce am auzit despre film, cum ca ar fi neinteresant, and other bullshit, mie chiar mi-a placut! Pot sa declar cu mana pe inima ca in alea aproape 3 ore nu m-am plictisit si nici nu m-am foit. Subiectu' filmului e cunoscut de ABSOLUT TOATA lumea, dar pt cei care inca nu au aflat, o sa zic pe scurt. 2012 se presupune ca e anul in care sfarsitul lumii va veni (cel putin asta sustineau mayasii) si filmul e practic rezumatul a ceea ce se intampla din 2009, pana in 2012. Pana la urma, specia umana nu dispare si nici speciile de animale/plante, deoarece sunt imbarcati pe niste "arci a lui Noe" moderne.

Un comentariu:

  1. l-am vazut si io ieri seara
    nu m-o prea impresionat
    mi s-o parut ca o dat deja in corny la sfarsit
    prea o avut scenariu gen independence day
    trebuia sa moara macar john cussack ala sau ceva :))

    RăspundețiȘtergere